رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور: روابط عمومی‌ها از سلامت افکار عمومی در برابر هجمه دشمنان دفاع کنند 

14:37 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۸۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور: روابط عمومی‌ها از سلامت افکار عمومی در برابر هجمه دشمنان دفاع کنند 
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور ضمن تاکید بر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در چرخه مدیریتی گفت: نقش اصلی روابط عمومی‌ها دفاع از سلامت افکار عمومی در برابر هجمه دشمنان است.

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران افشار دارابی بعد از ظهر یکشنبه در نشست صمیمانه مدیران روابط عمومی استان تهران با استاندار که با حضور وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه روابط انسان و نظام فکری حاکم بر آن در تهران اهمیت بسیار و جایگاه ویژه‌ای دارد، خطاب به روابط عمومی‌ها اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها به اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات دستگاه‌ها و نیز مطالبات مردم از مسئولان محدود نمی‌شود، ما نقش مهمتری داریم و آن بحث روابط و نظام فکری مردم و اقشار جامعه است.

مشاور وزیر کشور گفت: جمعیت قابل توجه استان تهران دائماً در معرض فضاسازی رسانه و تریبون‌های مختلف هستند و سلایق و تفکرات متعددی در تهران وجود دارد و ما به عنوان روابط عمومی‌ها با مدیریت، تبیین و افکار عمومی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

دارابی شرایط امروز و ورود هوش مصنوعی به چرخه مدیریتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در این مسیر دوره‌های آموزشی توسط اداره کل روابط عمومی استانداری تهران آغاز شده است که جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه مدیریت افکار عمومی را به دشمنان بدهیم، اظهار کرد: باید ایجاد شبهه توسط دشمنان، ایجاد یاس و ناامیدی و گسسته کردن مردم از یکدیگر را خنثی کنیم. 
 
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: نقش ما ایجاد خوبی و امید است، ما از واژه مثبت در برابر واژه منفی دفاع می‌کنیم و این نقش بسیار سازنده است، اطلاع‌رسانی رسالت انبیا بوده و رسالت بسیار بزرگی است، ما آنچه خیر است را اعتلا می‌دهیم و از نظام فکری مردم در برابر شر حراست می‌کنیم، این نقش بسیار مهم بوده و اولویت ما به عنوان رسانه در تهران، صیانت از افکار عمومی در برابر هجمه‌های رسانه‌های معاند است.

دارابی از روابط عمومی‌ها خواست، در عملکرد خود بازنگری کنند و عنوان کرد: نباید منتظر باشید که مدیران، کاری را به روابط عمومی ارجاع دهند، مدیران به اندازه کافی مشغول امور اجرایی هستند و این وظیفه ما است که مطالبات و خواسته‌های به حق و دارای اولویت مردم را برای مسئولان تبیین و تشریح کنیم و در اختیار آن‌ها قرار دهیم. 
 
وی با بیان اینکه باید نظام مسائل را تدوین و در برابر هجمه‌های دشمنان، از ارزش‌ها و اقدامات دولت و نظام دفاع کنیم، اضافه کرد: ما تمرین خوبی در زمان انتخابات داشتیم که از ستاد انتخابات استان تهران و روابط عمومی‌ها در برگزاری انتخابات الکترونیک و آشنایی مردم با این شیوه رأی دادن تشکر می‌کنم. 
 
مشاور وزیر کشور در پایان از استاندار تهران به عنوان مدیر مهمترین استانداری کشور و مدیریت جهادی وی و اداره کل روابط عمومی استانداری تهران تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *